Veel Gestelde Vragen:

Waar kan ik mijn vacatures bekijken?

Uw vacatures worden getoond op Chezulletjobs.nl en bij Google for Jobs.

Ik wil een groter aantal vacatures kopen, wat kan ik buiten het aanbod op de website doen?

U betaalt per vacature, u kunt onbeperkt vacatures plaatsen of een abonnement nemen, deze zijn altijd voordeliger. U kunt kiezen uit een aantal opties. Let op: alle prijzen zijn exclusief BTW.

Hoeveel kandidaten kunnen reageren op mijn vacature?

Iedereen kan op uw vacature solliciteren, zolang deze maar online staat.

Vanaf wanneer kan ik de eerste sollicitaties verwachten?

Zodra de betaling is ontvangen, kan uw vacature live gaan en vanaf dat moment kunnen kandidaten solliciteren.

Binnen hoeveel tijd kan mijn vacature live gaan?

Uw vacature kan binnen enkele minuten worden geplaatst, u vult de nodige informatie in op het formulier “Plaats een vacature“, deze kunt u betalen met uw abonnementskrediet of met een losse vacature ( Standaard of Uitgelicht).

Wat is de beste manier om de gegevens op het vacatureformulier in te vullen?

Wij raden u aan zoveel mogelijk alle velden in te vullen, zodat uw vacature alle juiste informatie bevat, goed gevonden wordt in de zoekmachines en u optimaal gebruik kunt maken van Google For Jobs..

Wat moet ik zeker niet doen bij het invullen van een vacature?

Het is niet toegestaan om teksten, op een onnatuurlijke manier, vol te proppen met zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden, dit wordt ook wel keyword stuffing genoemd. Dit is echt een no go! Het is erg onvriendelijk en kan een negatieve invloed hebben op je ranking, bovendien is het een reden voor Google om een penalty uit te delen. Gebruik trefwoorden op een gepaste manier, en schrijf uw teksten voor de gebruikers, in dit geval kandidaten die op uw vacatures solliciteren. U gebruikt uw zoektermen bij voorkeur in de vacaturetitel en in de vacaturebeschrijving.

Kan ik mijn abonnement Upgraden of Downgraden?

Ja dat is altijd mogelijk. Bekijk de mogelijkheden in uw account onder Abonnementen.
De eerste betaling voor het nieuwe abonnement wordt in rekening gebracht, wanneer de volgende betaling voor het oude abonnement verschuldigd was. Let wel, u kunt niet wisselen van een abonnement dat in de wacht staat vanwege een betaling, of in afwachting is van opzegging.

Wat houdt de e-maildienst in?

In sommige gevallen worden via ons platform automatisch e-mails gestuurd naar werkgevers of kandidaten bijv: als er een Vacature Alert wordt aangemaakt, of als een kandidaat een sollicitatie heeft verzonden, maar ook als u een nieuwe vacature plaatst.

Waar kan ik terecht als ik meer informatie nodig heb?

Neem bij voorkeur contact met ons op via het contactformulier.
U kunt ons ook bellen op het nummer +31 611410868.